Baked Up Without A Whoopdi Hiccup!

Did we turn into the food network today. I suppose all eat at their bay. Maybe a new audience will come due. That is fine for Whoopdi Friggin Doo. Fine by Robbie Raisin too. Syndication is just in view.

Gloria's
Whoopdi Friggin Doo

What are you cooking up today? Anything that will make our viewers shout, yay!

Hope these are lies Pat 

Who is Pat? Can't we get a recipe where you are at?

There summer, here autumn almost winter, enjoy your summer Pat

So the season plays a role? Is saying Pat every time your goal?

Never would forget all you make and talk here Pat:) :)

A good memory is grand. If only we knew this Pat guy in Whoopdi Friggin Doo land.

the cat send you a dove?lol
Hope you feel well:))


Well wishes is fine. But when will a recipe align?

aah The cat know all tricks lol

You get obsessed quite a bit. First Pat and now the cat is it.

Really sounds scary but Im not a Halloween fan :)

They are Halloween people? Can't they hide under a roof with a steeple?

Good! I love walmart, microwves and Alaska:)))

The people of walmart must love you and your grocery cart.

Of course she is nice
Not matter she doesnt has any blog in her lair.


You meet a walmart fan? Into the woman and not a man?

Think positive is ok! you can sleep, think in others things (lol) and rets for a while, In some seminars when I was bore I draw:) good luck:)

Seminars on boring can be boring. Is that the point while you are positively exploring?

yes is true many pages and sites in blogland, but you have to know what sites are the best to you they offer and we choose or all we offer? I offer my recipes too:))

So you are finally going to give us a recipe to see? Come on. We want one for free? The time is running out. I guess you have a recipe drought. Leaving all of our fans in the lurch. I guess recipes elsewhere they will have to search.

***********************

Look at Gloria hoarding the recipes away. I guess she has too many seminars to go to at her bay. Or maybe she is spying on people at walmart. She has to go spy and fill her cart. She sure says Pat's name a lot with each pass. How rude that she ignores my little rhyming ass.

Fill your rummer, get drunk all summer.

Comments

  1. Replies
    1. Hank are you on the road
      or in sleeping mode?

      Delete
    2. 4 after 7, it was practically anyone's for the taking.

      Delete
    3. That is was Adam
      I was surprised to be 1

      Delete
    4. Got on in
      4 mins for the win

      Delete
    5. Like the movie thing?
      Is it cha ching?

      Delete
  2. Most interesting to read. My humble attemps of cooking this week.......just baked beans on toast set the fire alarm off.
    Oh well. back to eating out.

    Yvonne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha setting off the alarm isn't fun
      Can make the cats run

      Delete
  3. Gloria likes to cook
    making delicious dishes
    I often take a look

    Gloria is fun
    I remember you put her in the sand
    buried she could not run
    her recipes are never bland

    Nice to see Gloria...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha in the sand she went
      There she can vent
      As she cooks away
      Down by the bay

      Delete
    2. oh well I remember when you bury me in the sad! hahaha

      Delete
    3. haha there you were
      Sure didn't blur

      Delete
  4. Gloria was cooking up some good ones!

    ReplyDelete
  5. Walmart, microwaves, and Alaska - an odd combination.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, which one doesn't fit?
      Make a game of it

      Delete
    2. Really Im not a fun of Walmart but who know what I said some day ! You know the cat /Pat!!

      Delete
    3. haha changing your mind
      Geez, going blind?

      Delete
  6. recipe of comment success. Fun. Happy Friday

    ReplyDelete
  7. Hank was distracted
    Glad True was registered
    And as # 1
    Having fun
    Gloria's cooking all geared

    Hank

    ReplyDelete
    Replies
    1. Distracted in a good way ;)
      or just a busy day...

      Delete
    2. Distracted with fun
      We hope under your sun

      Delete
  8. hahaha was muy turn !!
    oh well Cat/Pat all my recipes are free dear.
    And you are fun, you and the cats and sometimes you are really nice and Im thanksful for it.
    hugssss :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your turn had to come indeed
      We pretend to be nice sometimes at our feed haha

      Delete
    2. You pretend ??? haha oh Pat I know how are yuo, have a nice weekend!

      Delete
    3. haha can't fake it?
      Geez, not even a bit?

      Delete
  9. She's a good sport! Have a great weekend, Pat & Cats

    ReplyDelete
    Replies
    1. That she is at her sea
      Hope a great weekend is had for thee

      Delete
  10. There summer, here auto, almost winter - exactly how it feels like! And spring soon!
    I’m not a big fan of Walmart but I love microwave :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Round and round the seasons go
      The microwave sure gets use at our show

      Delete
  11. She has recipes for this
    recipes for that
    I suggest you keep her spatula
    far removed from the cat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. He may give it a lick
      Or do something more ick

      Delete
  12. Yet another fun tribute to one of your many groupies. :)

    I'm a cooking fool, so I'll have to check out Gloria's blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oops! No blog there to check. :) (( shoulda paid closer attention...)

      Delete
    2. Susan- Her blog is Canela Kitchen: http://canelakitchen.blogspot.com/

      Delete
    3. A cooking fool?
      Hope you use the right tool

      Delete
  13. I love her blog! It has the best things to eat on it. Yum!
    ~Jess

    ReplyDelete
  14. Gloria has some of the yummiest recipes! I want to hire her to be my personal chef.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha you'd never go hungry with her around
      Always something new is found

      Delete
  15. Hey, we like Pat. And Pat rhymes with rats and I like rats.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha could be taken bad though
      Pat being a rat may get him shot through a window

      Delete
  16. I always like to get recipes from bloggers. So many we use time and again after we try them!

    ReplyDelete
  17. Walmart, microwave and Alaska..oh My! Seeing a Walmart person buy a microwave while living in Alaska might be a good viewing moment to see. As for recipes, always fun to check out what goodies are presented

    ReplyDelete
    Replies
    1. That it can be
      And yeah, would sure be interesting to see

      Delete

Post a Comment